Tuesday 25 August 2015

Betul ke minum GCTEA BAHAYA ???

memang betul !!! BAHAYA minum GCTEA ni sebab buat BERAT BADAN TURUN walaupun makan nasi macam biasa. hiihiii

Tak caya jom layan TESTIMONI ni


hehhhh dulu PERUT MAJU KEDEPAN... sekarang makin SADO DAN TAMPAN .. =)

hamboiiii.. kemain makin muda remaja
 
cari perbezaan..apa yg ada apa yg tiada =p
 


Just nak sharing info yang cik sue tahu... GULA ni adalah penyebab utama kepada KEGEMUKKAN. sebab bila gula berlebihan dalam badan dan tak ditukarkan kepada tenaga tu yg berkumpul and jadi lemak. So dengan adanya teh hijau dan gymnema sylvestre (antara bahan dalam gctea ni) dia bertindak untuk sekat guladan karbo yang tak perlu oleh badan. In shaa Allah kadar gula dalam badan akan terkawal dan dalam waktu yg sama boleh selim melim LANGSING uollsss.

Ok tu testimoni KURUS. now jom layan testimoni KENCING MANAIH pulak





Biar gambar berbicara. Cik sue pernah attend sorang customer ni. Ibu beliau menghidap kencing manis. katanya pesakit kencing manis ni, kebiasaannya kulit rasa macam disiat2. lepas tu rasa bisa-bisa. pembuangan pulak jadi tak lawas. kemudian dia ikhtiar dengan cuba beri gctea ni. Alhamdulillah dengan izinNYA kulit yg rasa disiat-siat tu tak rasa dah... bisa-bisa pun dah hilang. Yang paling penting bacaan gula memang TURUN ! dan dah tak sembelit. Gembiranya hati tak terkira. rasa puas sangat2 sebab dapat beri nilai tambah dalam hidup orang lain. Dapat bantu masalah kesihatan orang dengan asbab gctea ni (mata masuk habuk pulak !)....

hihihihii teremosi pulaaa...im sorry =p

Dan kakak tadi tu terussss borong 5 kotak untuk buat stok sesiap. syukur Alhamdulillah =)

Kalau uols ada ibu ayah sedara mara adik beradik atau kawan2 yang ada KENCING MANIS, tolong sebar2kan. cik sue nak beri sample PERCUMA pada dorang. Moga dapat membantu .

nak tengok lebih banyak testimoni boleh view di page FB cik sue ok

Anything just wassap cik sue deh 0136355957
FB : Suhaila sahbudin
Page :Dlala Beauty
IG: hs_beauty_shop


No comments:

Post a Comment